Casio EXILIM G EX-G1 rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Casio EXILIM G EX-G1 rood op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Angela.vm 01-08-2011
Geschreven voor: Casio EXILIM G EX-G1 rood

Ik heb deze camera nu iets meer dan een jaar geleden voor mijn verjaardag gekregen en ben er nog steeds super blij mee. Naast het feit dat hij, vooral overdag, hele mooie foto's maakt, kan de camera ook tot ong. 2 meter onder water. Hij is heel degelijk en goed bestand tegen zowel water als (vieze) sneeuw, drank en andere vloeistoffen. Ik heb de camera al 2x meegenomen naar een zwembadfeest, (bij vies water wordt de kwaliteit van de foto's natuurlijk wel wat slechter) en al meerdere keren op (wintersport)vakantie. Via het menuknopje aan de bovenkant van het toestel kan je de beste modus voor het shot aanzetten. Ook kun je, als je de camera helemaal stilhoudt, hele stoere multi-shot foto's ermee maken. Dit is vooral heel leuk bij sportieve- en actiefoto's. De videofunctie werkt ook erg goed, de kwaliteit van het geluid zou daarbij wel iets beter kunnen. De batterij gaat zeker vrij lang mee (met filmen en vaak terugkijken natuurlijk korter) , maar moet dan ook wel een poosje in de oplader gezeten hebben. Al met al ben ik heel erg tevreden en kan ik deze camera iedereen aanraden, voornamelijk de sportievere doelgroep.